yerlersenietipuf Canım bizde de uzamış sarılık vardı, ben sarılığı 10’un altına düştükten sonra saat tutmayı bıraktım. Saat kaçta emdi kaç dakika emdi sürekli not alıyordum ve beni yıpratıyordu o süreç. Acıkınca kendiliğinden uyanıyor zaten, yaklaşık 1,5 aylık olduğunda deliksiz 5 saat uyumaya başladı gitgide deliksiz uyku süresi uzadı. Kilosu da yerindeydi zaten. Doktorumuza sordum uyandırmalı mıyım diye, o da bu kilodaki bebeğin şekeri düşmez öyle bırak uyusun dedi. Bana da çok iyi geldi uyudukça dinlendikçe ertesi güne çok daha rahat başladım hep.
Yani en azından birkaç kez deneyebilirsin acıkınca uyanıyor mu diye bence