yerlersenietipuf
doktorumuz bir aylık olduktan sonra uyandırmana gerek yok, kendi acıktığında uyanır dedi. Gündüzleri bazen iki saatte bir, bazen saatte bir bazen de 3-4 saate bir uyanıyor acıkıp. Kararı kızıma bıraktım, üç aylık olmak üzeriyiz, kilo alımı ve keyfi çok yerinde😇🙏🍀