_yaseminturann ben kızım 2 aylıkken biberon ve mama reddi yaşadım tam 2 ay sürdü bana da avent, mamajoo, chicco hepsini önerdiler hepsini denedim, bütün mamaları denedim en son 2 ayın sonunda lansinoh aldım ve kızım asla mama içmezken onunla içmeye başladı. Anne sütünü bile içmiyordu diğer biberonlarla🤗