RabiAsya merhaba kuzum şükür iyiyim ,Kuzey Efe de napsın anasını uyutmamaya yeminli hep mızmız hep ilgi istiyor:)
aynı sorun bizde de var ilk basta cekiyor güzelce akıs azalınca hemen ağlıyor kostur kostur mama yapıyorum hep biberona alısmalarından😔
sağmak çok istiyorum ama vakit bulamıyorum🤦🏻♀️