Ayparemmmm herkes birşeycik olmaz yazmış da arkadaşlar hiç mi birşey araştırmıyorsunuz Allah aşkına? Ben verdim bişey olmaz demeyin sizin bebeğinizr olmamış olmamış olabilir de her bebek aynı değil. Kadın çok kusuyor diyo. Biberon diyo biberon. 1 aylık bike değil. Canım benim sen kusmasını takip et çok fazla kusmaya başlarsa muhakkak doktora götür çünkü Allah korusun 6 aya kadar aşırı su tüketiminde nadir de olsa su zehirlenmesi olabiliyor. Suyun içerisinde ki mineralleri bebeğin midesi kaldıramayabiliyor. Çay kaşığı falan neyse de biberon ya.. He %100 öyle birşey olır demiyorum ama düşük bir ihtimal de olsa göz ardı edilmemesi gerekiyor. Şu foruma kanserim yazsan bişey olmaz kaynımda da var diyecekler. 🤦🏻♀️