Ayparemmmm
Çok içememiştir zaten annenizde 1 biberon vermemiştir sanırım. Valla eskilere kalırsa çok şeyi yaparlar ama biz eski devirde yaşamıyoruz… şuna da çok kızdığımı belirtmem lazım. Yahu kadının ilk bebeği endişe duymuş ki bu çok normal…yok nolcak, yok bilmem ne diye ters ters yazıp daha da can sıkıyorsunuz….Hakikaten çok saygısızca…Kimse anasının karnında öğrenmiyor anne olmayı ve 6. Aya kadar sadece anne sütü deniyor arkadaşımızda su verilince endişe duymuş. Bundan daha normal be olabilir ki.