Deletedmom278 Selcannn Ben bebeğiniz 3 aylık hemde arı mama gibi en sağlıksız mamayı veriyorsunuz. Yapmayın. Içeriği tamamen katkılı şeker nişasta vs bebeğinize ağır gelir hazımsızlık yapar. Anne sütü yoksa formül mama biberon tutmuyorsa elbet başka yolu vardır.
Vuslatakar mother_of_2_boys anladım canım benım tanıdığım içiriyordu iyi kilo yapıyor demişti acaba tadı nasıl tatlımı
mother_of_2_boys Vuslatakar ben günde birkere veroyodum ama kaşık mama olarak tadi biraz eveet tatlı biberona koyup hic vermedim