Ysmn99 küçük bir kavanoza( yaklaşık 200 ml) sütü kaynatıp pamağımın 10 sn dayanabileceği sıcaklığa gelince içine bir tatlı kaşığından biraz fazla maya yoğurt koyuyorum, çalışmayan fırında kavanozun kapağı açık şekilde 5-6 saat tutuyorum sonra dolaba kaldırıyorum. Ben günlük veya 2 günde bir mayalamaya çalışıyorum çünkü oğlum hafif ekşi bile olsa yemiyor.