balannesi_ bizim kız 4. ayda salya akıtmaya ve huysuzlanmaya başladı, dedim herhalde diş erken gelecek. Salya akıtma zaman zaman azalsa da huysuzluk mızmızlık hep devam etti. Bu sefer diş geliyor, yok bu sefer geliyordur, tamam bu defa kesin diş diye diye ayları geçirdim. 11. ayda geldi ilk diş. 14-15 aya kadar çıkmaması normal diyorlar.