Kevser61 balannesi_ zayfladı yemek yemıyo meme emıyo sadece sbah kahvaltısıyla aksama kadar duruyo. Bende sızı gbıydım cıkmıyo dıslerı dıye bunalmıstm ama suan dha cok bunaldım 😂
Crane balannesi_ eşimin ilk eşinden olan kızı bir yaşındayken dayanamayıp doktora götürmüşler bunun dişi çıkmıyo diye doktor da beyefendi siz hiç dişsiz insan gördünüz mü demiş haklı olarak. Benim beneğim 5.5 aylıkken 2 gün arayla iki diş çıkarttı. Biraz genetikmiş. Ben de ilk dişimi 3.5 aylıkken çıkarmışım
balannesi_ Crane evet genetikmiş belki de bizde geç çıkardık ondan çıkmadı bi türlü kızımın da. Doktor çok iyi demiş işte ama insan bi heves bekliyo 😀
Yasemin__012 balannesi_ 10uncu ayda alt iki dişini çıkardı çıkardıktan iki hafta sonrada üst taraf kabardı patlamasını bekliyoruz
Yasemin__012 balannesi_ kalsiyum eksikliği olan kişiler dişleri geç çıkarır demişti bana doktorum. Oğlumun süt alerjisi olduğu için kalsiyum alamadı pek fazla . En çok kalsiyum sütte var dedi doktorum
balannesi_ Yasemin__012 yani şuan anne sütü alıyo yoğurt falan yiyo ama bilemiyorum tabi doktoruna sorucam bakalım o ne dicek
ZyNpYigit balannesi_ n kdar gec cikrsa o kdar saglm okur disler oglum 6.ayda ckrdi suan altta 2 dsimz var üstler hazrliik yapio 🙈
Nilnil balannesi_ sanırm hepsini ardarda cıkarır arkdsımnda 10 aylıkken ilk dişi cıktı cocugnun sonra ardı ardına geldi hepsi
Gyyildiz Her bebeğin gelişimi farklıdır. Benim kızım ilk üst dişlerini 1 yaşında patlattı şuan neredeyse 20 aylık ayına göre diş sayısı az mesela. Sağlıklı sıhhatli olsunlarda varsın geç çıksınlar elbet çıkacaklar diyorum söylendiği zaman😂
balannesi_ Gyyildiz evet doğru çıkıcak ilaki inşallah eşimde biraz kafana takmama sebep oluyo iş yerinden beni arıyo diş çıkışımı diye 🤦♀️😀
Umutsuzolmaz37 balannesi_ her bebek farklı benim kızım bu ay 1 yaşında alttan sadece iki dişi patladı o kadar arkadasmin kızı 1.5 yaşında dişi yok
DogaLina Alyaduru benim kızımda 8 aylık ve diş cıkarmadı. 13 aya kadar nasıl beslediniz? Eline bişeyler verdiniz mi yiyebildi mi?
Alyaduru DogaLina çok sıkıntı valla hala bile dişlerini tamamlayamadı 2 yaşında öyle herşey yiyemiyor zaten iştahsız bi bebek.Çıkana kadar püre şeklinde gittik hiç memnun olmasamda.Sebze haşlıyordum parmak şeklinde bol bol yoğurt sevdiği şeyler bunlardı
Badevehande balannesi_ tam bu zamanlarda arkadaşımın bebeği diş çıkardı oda doktora götürecekti hatta 1 ay sonra ikinciyi çıkardı ve emekledi yani herşey nerdeyse yaşına girmek üzereyken oldu bence acele etmeyin☺️
balannesi_ Badevehande buraya ikiyi yazdım ne kadar çok olduğunu gördüm geç çıkaran ve rahatladım yazana kadar biraz kafaya takmıştım 🙈