Milaaa Tugceeeee12345 saat 4 te 39,5le uyandı.Fitil verdim 38,8 şuan. Sabah ateşsiz uyansın istiyorum artık.Doktoru 3 gün sürer dedi.Bu 3.gün. bugün akşamdan sonra geçmezse götürcem artık
Milaaa Kızlar ateş çok şükür indi.Ama şimdi de iştahsızlık başladı.Kesinlikle hiçbişey yemiyo emmek bile istemiyo.Nerden yaptırdım bu aşıyı😞