Tugceeeee12345 Milaaa geçer geçer bizde hep ateşlendik ateş çok normal asısı olmuş ya içiniz rahat olsun 😇😇
Zeynebsmom TalentedMom merhaba benim kızım ilk dozunu 7.ayda oldu hiç ateş olmadı ama Pazartesi 1 yaş aşısı oldu hatta ağır olur diye suçiçeği aşısını yaptırmadım kızımın dün akşama kadar ateşi vardı yani hiç belli olmuyor çocukların durumu
PonciKom Milaaa düşmüyorsa doktora gidin aşı ateşi bukdr yükselmez bence yınede gidin derimm düşmeyen ateş enfeksyonda olabılıyor bizi. öyle oldu mesela..
Milaaa PonciKom bu aşıda böyle oluyo diyo doktoru.Doktora gitsek napcak aynı bizim verdiğimiz ilaçlar ve zaten getirim bakiyim demedi😞
PonciKom Milaaa bızımki enfeksıyon geçirdiği için doktorsuz gecmedi malesef 2 gun yattık düşmeyen ateş yuzune ama tabı sizinkı ne olur bilemem ama dusmeyen ateş tehlıkelıdır nizim saglk ocagıda ole demişti dusmeyen ateş olursa aşı ıle ılgılı dgıldır
Milaaa Tugceeeee12345 saat 4 te 39,5le uyandı.Fitil verdim 38,8 şuan. Sabah ateşsiz uyansın istiyorum artık.Doktoru 3 gün sürer dedi.Bu 3.gün. bugün akşamdan sonra geçmezse götürcem artık
Bubuu Milaaa calpol ver canım benim kızımda ilk dozda ayaktan oldu ayagı uyusmustu basamıyodu üstüne gecer merak etme🙏🙏