Benim de kolik bir bebeğim var. 1,5 aylık olduk. Hergün Akşam 8 de başlıyor gece 12’ye kadar ağlamalar, huysuzluklar… gezdirince sakinleşiyor. Karnını sıcak tutmak gazını çıkarmaya yardımcı oluyor. Saat 1 gibi uyuyor sabaha kadar. Ben arada uyandırıp emziriyorum. Hatta zor uyandırıyorum. Bakalım en kısa zamanda geçer inş 😊