Aminenur06 evet yani oluyor ama biz masaj ile hemen cıkartıyoruz bazen emerken bazen bir iki ıkınmada biz masaj yapmadan bile cıkarıyor vücudunu alıştırdık yani eskiden ıkınır ıkınır kızarırdı uykularından uyanır ağlardı ıkınırdı sonra dokdorumuzun gösterdiği şekilde masajlar yapmaya başladık her banyo sonrası gün içerisinde uyanık oldukça ve bu şekilde gaz sancıları azaldı ve gazını rahat cıkarmaya başladı anladığım kadarıyla çocuğumda gözlemlediğim tek başına hangi damlayı verirsen ver yetmiyor üstüne masajla desteklemek lazım biz her türlü damlayı kullandık en son Nurse harsvey de kararlaştırdık ve şu anda çok gerekmedikçe kullanmıyoruz ıkındıfı anda masajla rahatlatıyoruz ilk zamanlar masaj yaparken çıkmazdı ama masajdan sonra gaz damlasının da yardımıyla kendiliğinden ıkınırken veyatta aglarken pırt diye kaçıyordu aradan ve rahatlatıyordu ağlaması kesiiliyordu şu anda alıştı şu anda ayaklarına veyatta karnına dokunur dokunmaz anında cıkarıyor