Bardak anneyi bebekten ayırmıyorlar diye biliyorum. Covid şüphesiyle test yaptırmaya gittiğimde doktor bana sen yatarsan yanına alırsın demişti. Ama sadece bebeğiniz pozitif çıkar siz negatifseniz bebeğinizi alıyorlarmış. Ben bu yüzden bilerek bebeğe test yaptırmadım. Aslında covidli kayınvalidemle 5 saat filan geçirdi. O pozitifse be de pozitifşmdir yada tam tersi diye düşündüm. Zaten negatif geldi iki sonucumda.