kullanici_adi_yok evet aynı şeyleri yaşamisiz hamile idim sürekli bakan kocayı izledim.dinledim verileri açıkladığı saati dakikayı bekledim sonra doggum yaptım yine çok korktum eşim ücretsiz izne çıkarıldı eve giren çıkan malzeme yıkanır paklanirdi hep evde idik bitek anneme gidiyorduk oda babam inşaat bekçisi idi eşim ise bırakıp alıyordu çünkü bitek anneme giidyoedum risk alamazdim zaten kardeşlerim olduğu ifin annemlerde biyere gitmiyordu bitek babam ise gidiyordu oda gece bekçisi olduğu için insanla bile muhatap olmuyordu herkes çok sakındınız başınıza geldi diyip durdu . Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükler vermez elbet yaşamamız gerekiyormuş hala atlatamadim korkuyorum inan bende dua ediyorum yasak gelse de gitmesek diye ama nereye kadar kacicaz oda var eşim bir gün olsun beni kırmadı aileme önlem alarak anlattığım gibi gittik geldik bebeğim içlerinde büyüdü diyebilirim ama onun ailesi öyle değil işte bitek kayinpederim kucağına almıyor görümcem kaynım kayınvalidem alıyor seviyor falan eşim bişe diyince Allah bebekleri koruyor bişe olmaz ne kıymetli çocuğunuz var deniyor