Doktorum cevap yazdı. İşinde oldukça ünlü kendine ait yeri olan özel bir doktor ve dedi ki bebekleri kendi akışına bırakın. Sarılık olmadığı sürece kan şekeri düşüp bayılma durumu olmazmış. Bebekler de büyük insanlar gibi acıkır susar uyur ağlar canı yanar dedi. Eğer zaten acıkırsa uyanacak ağlatacak emmek isteyecektir 2 saatte bir makine mi bu sanki dedi ne zaman isterse o zaman emzir yeterli zaten işe yaramasa bu durum şu an kilo kaybı olurdu dedi. Başlarda aç olduğundan ağlayan uyumayan bebek büyüdükçe de acıkınca uyumaz ve ağlar güzel doyar sütün ile yararsa oda rahat rahat uyur sadece 6 saate kadar uyursa aşırı fazla şu an o kadar uykusu olmaz ama sadecw geceleri 4 saat normal bırak oda uyusun sende kendinizi bu kadar sıkmayın ne kadar rahat olursanız o kadar iyi olur 2 saatte bir beslemekten önemli olan bir şey varsa oda stresten uzak sakin panik yapmadan beslemektir dedi. Hepinize teşekkür ederim umarım size de yardımcı olmuştur 😍