invisible33 ben oglum 10 aylıkken adet oldum .süt bicakka kesilir gibi azaldi. Bence hormonlar prolaktin hormonunu baskiliyor. Bestlak damla başlayın çok işe yarıyor. Devamlı emzirin. Ve sıvı tüketimini artırın gerisi Allah’a kalmış . Ama azalma olduğu doğrudur 🌸