Deletedmom896 benim oglumun o kadar çok saçı vardı ki büyük adam gibi maşallah çok saçlı dogdu ve çokta uzadı biz 2 aylık oldu kestik zaten sıcak iyice bunalıp terliyordu. Çok zor karar verdim o kadarda yakışıyordu ki. Ama ilerde kesmemek için bence kes. Ne kadar erken o kadar iyi