Deletedmom896 Ben de bir kaç hafta önce aynı postu açmıştım kesmek istemiyordum ama kakasından bile saç çıkıyordu ve bu durum çok üzmüştü beni sonra burada ki annelere danıştım kısa süre de dökülmesi bitenler varmış umut oldu ve inanır mısın sadece bir hafta sonra dökülmemiz bitti denecek kadar azaldı ve iyiki kesmemişim☺️