Serfinazhivda EymeninnAnnesii baş ucuma termos koyuyorum her an sıcak su bulunsun diye inşallah bizde atlatırız🙂
Rmys Serfinazhivda anne sütünde balteri olmaz canım doktor dedi bana yap diyemo zaten bakteriden değil göz pınarı tıkanıklığından oluyomuş yani doktor öyle dedi
Yagizinannesiii Serfinazhivda bugün sağlık ocağına da götürdüm birde göz pınarlarından burnun ucuna doğru masaj yapmamı söyledi
Serfinazhivda Rukenuraz hayır iyileşmedi rop muayenesine gittim bu gün doktor ilaçlarını değişti teramisin ve netira gözdamlası verdi işin kötü yanı benim sağ gözüme sıçradı enfeksiyon . Bildiğin kızım üç dört haftadır bu acıyı çekiuormuş 😔
Serfinazhivda Rukenuraz canım göz sulanması geçti sadece şişlik kaldı. Sence göz yaşı kanalları açılmış mıdır?
Rukenuraz Serfinazhivda açılmıştır şişlik hemen geçer biz de de oldu gözleri hassas olduğu için silince kızarıp şişiyor kurtuldu inşallah bebiş 🙏🏻😍