Serfinazhivda ben 3 kere gittim bunun için dr a 3 üde aynı şekilde söyledi en sonki dr um mutlaka serçe parmağınla göz kenarından aşağıyabyapabildiğin kadar çok masaj yap birde fucithalmic diye bir damla verdi 6 aylık oluncaya kadar kullanın dedi onu kullanıyorum ama masajdan sonra çok daha fazla geliyor akınyı o kanalı açıyormuş bu şekilde çevremde bir kaç kişinin bebeğindede olmuş arkadaşımın 2 gözündede hiç açılmayacak kadar oluyormuş 1 yaşında geçmiş