Minikhayat_1 @Cemile55 valla bende hamile olduğumu ogrenince şok oldum nasıl oldu diye yalnız birşey duydum antibiyotik kullanınca etkisi azaliyormus bende kullanmıştım
Minikhayat_1 @Cutes kırkım çıktıktan 1 hata sonra adet gördüm sadece 1 defa gördüm sonra 1 buçuk ay bekledim ben ihtimal vermedim emzirenlerde düzensizlik olabiliyor diye fakat bazı şeylerden şüphelenip test yaptım pozitif cikti
_Zeynep_bebek esila_araass benımki 20 gün geçıktı test yaptım çıkmadı beklenen geldi sonunda 1 yıla kadar normal sayılıyor düzensizlşkler bide havalardan da olabilşr canım
Minikhayat_1 @esila_araass Allah razı olsun canım Allah nasip ettiği oluyor işte valla valla benim butane çok kötü olmuştum ogrenince
1prensannesi_ esila_araass benim 15 gün geçti olamadım halen iki kan tahlili verdim bi idrar tahlili verdim iki de evde test yaptım hepsi negatif ama adet olamadım nedense 6 ay 7 günlük oğlum var bi cocuk daha istemiyorum korkuyorum 😏😏
Minikhayat_1 @Mom567 aslında doktorum emzirmeye devam et dedi fakat emmiyor emdiği sütü geri çıkarıyor sahip verdim yine aynı istemedi sütumü