esila_araass Adetim tam bi hafta gecikti, korunuyoruz ama neden hala gelmiyor.. basina gelen varmi böyle bisey, emziriyorumda. Test yapmadim korkumdan yapamiyorum düsününce bile korku sariyor.. 😕
Ssultannn esila_araass ay bende bekarken en geç 22 günde bir olurdum 3 ay 10 günlük kızım geçen ay oldum bu ay geçti 3 4 gün ama emzirirken düzensizlikte olabiliyor biliyorum bi yandan bende tırsıyorum 🤣 gerçi geçen ay ertesi gün hapı içmiştim aslında olmayacaktım da ondan mı oldum bilmiyorum 🤦🏽♀️
_Zeynep_bebek esila_araass benımki 20 gün geçıktı test yaptım çıkmadı beklenen geldi sonunda 1 yıla kadar normal sayılıyor düzensizlşkler bide havalardan da olabilşr canım
esila_araass birkuzuhikayesi beklesem yapardim ama ben ne suan istiyorum nede düsünüyorum. 2 cocum zaten var off offf 🤦🏻♀️
esila_araass Ssultannn hhahahaah bende kafam bi degisik bunu düsünüo duruyorum.. ertesi gün hapi ictiysen ondan günü degisir bence adetinin.. ya biz eminiz güya ama niye olmiyor!?! Ben dogum dan @önce mesela bu ay 5inde olduysam öbür ay 5inde olurdum. Dogumdan sonra 1 hafta gecikmeli oliodu yani 35 güne bi mi ne oluyor.. ama benim onun üzerindede 1 hafta gecti . Ayyy kafayi yicem allahim insallah degilimdir, allah isteyenlere versin
Minikhayat_1 @esila_araass valla ben iğne vuruldum ona rağmen hamile kaldım şuan 4 aylık kızım ve ben 2 aylık hamileyim😭
esila_araass Minikhayat_1 aaaa hic bsy garanti degil benim arkadasimda spirale kaldi.. hayiirli olsun simdiden bebek 🥰😅benim iki tane var ztn ondan korkuyorum bitane olsa belki böyle olmazdim 😂
Cemile55 Minikhayat_1 hangi ıgneyle aylıkmı cnm gerı cekılms olmuymuydu bn asla ıgneye guvnmıyrun suan ıgneyle korunuyrum
Cemile55 Minikhayat_1 ıgne olduktan sonra 15 gun ek koruma onerıyolar nasıl kldınız ıgneyle cnm sok oldum