Hunilianne Deletedmom277 teşekkür ederim biz en kısık kucuk ocakta kaynattık uzun uzun guzel olur inşallah
Deletedmom277 Hunilianne ben öyle yapmıştım 12 saat kaynattım kısık ateşte hiç jel gibi olmadı resmen et suyu gibi oldu sonra arkadaşım düdüklüde ki tarifi verdim muazzam oluyor şifa olsun yavrunuza
Hunilianne ayazasaf bizim de o kadar kaynamıştır en kısık ateşte ilikler erimiş zaten de kucuk kalıntılar kalmış