Hunilianne Arkadaşlar ilikli kemik suyu yaptık bebeğimize yemeklere eklemek için. Kemiklerin icinden çıkan ilikler çöpe mi gidiyor onları da kullanıyor muyuz? Hic bilgim yok.
Ates_mami Hunilianne ilikler kemikten ayrılıyor. Sonra süzüyorsunuz. Küçük kemik parçaları varsa diye. İligi de suyuna ekleyip blender yaptım öyle atttım ben buzluga
Hunilianne NaimeYilmaz yaa baktığım tarifte öyle demiyordu ama:( soğan falan da attık icine. Süzün diyor ama acaba kemikten çıkan ilikler kullanılmıyor mu diye merak ettim
Bulutbey Hunilianne ben onları kesme tahtasına vurarak çıkardım (Piştikten sonra) suyun içine attım blendırla bir kaç tur parçaladım. Sorma suyu bir kez daha süzdüm. Kemik falan kaçmışsa diye. Sonra poşetlere doldurdum.
ayazasaf Hunilianne Çok uzun kaynattım ben 18 saat felan çok kısık ateşte iliklrrini attım çünkü neyi varsa suya grçmiştir 😄
Dorukunannesi03 Çok kaynamasi gerek canim cikan ilikler de suyunda erimesi lazim ben 9 saat kaynatmistim eriyor o ilikler
Hunilianne Dorukunannesi03 ya erimişler zaten ama hani ayırmam gerekmiyor dimi içinde kalabilir öylece dondursam sorun olmaz yani
Hunilianne Senhaaaa suyla beraber dondursam zaten erimişler de tamamen yok olmamışlar sorun olmaz dimi
Bengisu_dunya 13-14 saat kaynayınca eriyo ilikler. Ben içine sogan patates havuc kereviz sapıda atıyorum
Alinadefne Hunilianne ılık suyu yapmna için en az 15.18 saat arası. Bn oyle yapıyorum h kalmıyor bıde ılk kaynadıgı suyunu cope atın zehırlenmeyın. Pis suyu. O. Ikıncı. Suyu daha temiz.
Hunilianne ayazasaf bizim de o kadar kaynamıştır en kısık ateşte ilikler erimiş zaten de kucuk kalıntılar kalmış
Deletedmom277 Hunilianne Ben süzüyorum sonra süzdüğüm kaba eğer kemiğin içinde ilik kalmışsa çay kaşığının ucuyla alıyorum ilik suyun içine döküyorum. Zaten çok iyi piştiği için iki kere karıştırıyorum onlar eriyor. Daha dün yaptım harika oldu jöle kıvamından daha güzel👌 Düdüklüde yapıyorum
Hunilianne Deletedmom277 teşekkür ederim biz en kısık kucuk ocakta kaynattık uzun uzun guzel olur inşallah