Tazeanne-25 Emzirmiyorsaniz kesinlikle yaptirin cok rahatlik sagliyor.Ben 9 seans yaptirdim sonra hamilr kaldim durdurdum.8 aydir yaptirmiyorum bacak kol tamamen bitti diger bolgelerdede cok azalma oldu.Jilet kullanmasam belki oralardada hic olmazdi.Fiyat konusunda bisey soyleyemem ama alexsandrite gidin ve mumkunse ucuz bir yerde yaptirmayin yakarlar felan sonra pisman olursunuz☺️