Tazeanne-25 ben de yaptırıyorum hamile kalınca bıraktım ama sonuna gelmiştim zaten. Hep derim bir kadının kendine yapabileceği en güzel yatırım diye yok böyle bi rahatlık😍 ben açık tenli, koyu renkli tüylü olduğum için alexandrite lazer yaptirdim. Özel bı hastanede başlamıştım harika yapıyorlardı valla çok memnundum üç yıl önceydi 900 liraya almıştım tüm vücut sanırım 6 ya da 8 seansti. Kontrol seanslari da vardi. Sonra ataninca malesef kaldı o anneme devrettim kullanma hakkımi o da aradan çıktı 🤣 atandigim yer küçük bi yer orda da buldum devam edebileceğim bı güzellik merkezi ama hiç memnun kalmadım seansı 200 liraydı tüm vücut kollar falan hepsi dahil, makinesinin diode olduğunu söylemişti ama sonradan gittiğim yer öyle değildir demisti bana 🤭 neyse sonra il merkezinde güzel bi yer buldum orda da alexandrite vardı ve 5 seansı 2000 ₺ paket aldım 2 seans da hediye ettiler. 4 seans gittim, 5. seansta tüylerim iyice incelip azaldığı için farklı bi makineye aldılar ama yok böyle bi aci😥 kollarim normalde hiç acimazdi ama o makinede resmen ağladım sanki kemigime bı şeyler sokuyolarmis gibi bir his 😵 sonra hamile kalınca kalan iki saensa gitmedim ama zaten pek de ihtiyacım olmadı çok şükür. %90 bitti diyebilirim tek tük incecik çıkar onları da almasam bile göze batmaz çok şükür kurtuldum yani ben çok tüylüydüm🙈 kendi cilt ve tüy yapınıza uygun makine olduktan sonra güzel sonuçlar alırsınız siz de☺️