Kumsalmina57 işte kimseye anlatamıyorum bunu ilk doğar doğmaz emzik vermezsem tutmazmış bidaha 🤦🏻♀️ Öğürüyor bildiğin şuan aç olursa öyle tutuyor çok vermıyorum ben hatta sadece kendim ilgilendiğimde hiç vermiyorum eşim işten gelince azıcık mızlasn hemen verıyor bende kızıyorum hep yatmaz ki çocuk eşim yatsın ağlamasın istiyor desteksiz uyusun istiyorum mesela eşim emzik verınce uyuyor dıyo hayır emzik ağzından düşünce ağlamaya başlıyor asıl ahhh ahh 🤦🏻♀️😐