HamzaSiracveBen Uykusuzzannee amin oohhoooo 18 aya bir cok sey sıgdırdık biz cok sukur darısı başınıza ve bir sonraki dönemlere hep beraber inşallah 🤲🤲😅😅😅
HamzaSiracveBen Uykusuzzannee kesinlikle bizimki mesela emeklemeyi düz duvara tırmanarak becerdi resmen 😂😂😂😂
gmz91 Bizimde öyle kakasında cıkıyor küçük küçük tüyler bende kesmeye kıyamıyorum aksine daha da uzasa diye bekliyorum böyle bile erkeğe benzetiyorlar kesersek iyice erkek gibi olur 😄 başka çözüm yolu olsa keşke 😔
Peki Uykusuzzannee aynı şeyi ben de yaşadım çok dikkat etmeme rağmen çok fazla dökülüyordu kızım gür saçla doğup neredeyse kel kalmıştı biz de kestik 1-1 buçuk ayda eski uzunluğuna geldi ve dökülmesi de durdu şimdi hem daha gür saçları hem de sağlıklı güzel de uzadı siz de kesin isterseniz bezinde saç gördüğümde çok korkmuştum ben
Peki Uykusuzzannee biz kestiğimizden bir hafta sonra saçları çıkmaya başlamıştı 1 buçuk ay fln sonra da eskisine yakın derecede uzamıştı saçları ama tabi her bebekte aynı oluyor mu bilmiyorum
Uykusuzzannee HamzaSiracveBen Rabbim evlatlarımızı korusun Allah ım iyiki doğurmuşum diyorum uyurken bıle ozluyorum yaa😍
Uykusuzzannee Peki ben çıkmamasından korkuyorum açıkcası ama eşit uzasında istıyorum yanları arkaları hep döküldü
HamzaSiracveBen Uykusuzzannee aynen öyle ondan önce sanki sebepsiz yaşıyormusum gibi geliyor simdi bir amacım var rabbimin bana emanet ettiği meleğimi koruyup kollamak buyutmek allahım evlatlarımıza da bizlere de saglık sıhhat nasip etsin kimsençn evladından yana canı yanmasın inşallah 🤲🤲🤲🤲
Peki Uykusuzzannee inşallah canım ama bence bebek saçları erken uzuyor anne sütünde tüm vitaminler olduğu var mamalarda da birçok vitamin var çabuk beslenir saçları bence 👌🏻
Kumsalmina57 Uykusuzzannee Benimde kızım 3ay 20 günlük oda saçlarını çok yiyiyor bende senin gibiyim çok korkuyorum ama kakasında çıkıyor …
Uykusuzzannee Kumsalmina57 evett ama ya hala içinde varsa diye düşünmeden edemiyorum çevremdekiler sen ilk gün ilk doğduğunda emzik vermedin ellerini yiyor bak saçlarıda çıkıyor diyo🤦🏻♀️
Uykusuzzannee HamzaSiracveBen amin canım amin iyiki varlar. Rabbim ne varlıklarıyla nede yokluklarıyla imtihan etmesin
Kumsalmina57 Uykusuzzannee ne alaka canım benim kide elini yiyiyor 🤭ama inşallah bişey olmaz rabbim meleklerimizi korusun 🤲🧿