Nurbeyza biz de 3 ay 4 gün erkek bebek, hastalandım dün hastanedeydik,bagirsakda intihap bakteri oldu😣 ellerini sürekli ağzına dolmasından kaynaklanmis Dr öyle söyledi,okdr çok dikkat ediyorum temizliğine ama oldu, şimdi iğneler falan o dedikleriniz bizde de var, ama canı sagolsun,hasta olmasında gerisi herşeyi kabulum yaa