Bizde üç ay 12 günlüğüz ve bir haftadır sürekli ağlıyoruz. Sebepli sebepsiz sürekli huysuz bir modda .hatta açık havaya çıkardık hava alsın diye daha da huysuzlandı. Sanırım atak haftasındalar. Ve aynen bizde eskisi gibi kilo alamıyoruz çokta hareketlendik