Edanurdg bence her öğünde vermek biraz fazla gibi. Ilacın prospektüsünde de 4 saat arayla kullanilabilecegi yazıyor. Bi de bu ilaçların saatleri önemli. Her gün aynı saatte verilmeli ama bebek her gün aynı saatte beslenmez, illaki düzensiz olur. Ben 2. Aydan beri günde 4 defa 10ar damla şeklinde kullanıyorum, şükür baya rahatladık