Edanurdg Burada görmüştüm herkesin doktoru farklı bir öneri de bulunuyor bu damlanın miktarı için doktorumuz biogaia günde 1 defa 5damla sab simplex günde 4defa 10ar damla diye bir kağıt verdi bize eczacım ben çocuğuma 1buçuk 2 aylıkken her öğünden sonra yani günde 8 defa 10ar damla verdim dedi sözüne de güvendiğim bi abimdir ama biraz tereddütte kaldım. Sizler ne kadar kullandınız? Buarada bebeğim 53 günlük mama ile besleniyor
Mirage91 Edanurdg Bizim çocuk doktorumuz çok çok tecrübeli günde 2-4 kere, 8er damla dedi size çok vermiş. Ben sabah, öğlen, akşam 8er damla veriyorum. Şimdi 3 aylık olduk 2 ye düşürdük
gulerva Edanurdg 6 saatte bir 6 damla ile başla demişti rahatlamazsa 3 günde bir bi damla arttır kademeli olarak ama 8 damladan fazla verme iyi drğil demişti
BabyGroot Edanurdg 4 kez 10-15 damla yazmıştı doktor bize de ama benim bebeğim 3 aylıktı o zaman 10 dmla yeterli olacaktır size
Minyyy Doktorumuz sab simplex günde 2 kere 10 damla demişti işe yaramadı sonra başka doktor günde 4,5 kez 5 damla ver dedi öyle işe yaramıştı benim bebekte
Edanurdg Minyyy Mirage91 ben 3 gündür günde 4 defa veriyorım 10ar damla ama bu bile pek fayda etmiyor gece gaz sorunumuz oldukça fazla
yayburcukadini Bize de günde 4 defa 5 damla demişti.. beslemelerden önce. Zinco ile birlikte kullanmamı söyledi.
Serapalptkin Edanurdg doktor ne dediyse öle ver canım sen yoksa ise yaramıyor saten zararlı bir ilaç degil
Serapalptkin Edanurdg bana gaz ilacı vermeden önce de bağırsak geliştirici verdi hem mamayla besleniyor hemde emziriyorm gaz azaltıcı biberonlarda var tavsiye ederim
Edanurdg Serapalptkin bende biogaia ile beraber kullanıyorum biberonda nuk nature sense kullanıyorum mamamızda hep aynıydı hiç değişmedi doktorum mamadan kaynaklı olsa önceden de gaz sorunu olurdu fizyolojik şuan hangi mamayı kullanırsan kullan bu gazı yapacak ama biraz azaltmak için bu damlalar dedi
Serapalptkin Edanurdg benim biberon philips daha alalı 1 hafta oldu ilaclarida kullanıyorum çok şükür şuan o kadar sancısı yok. Bana da doktor 3 4 ay katlanacaksın dedi. Galiba benim ki mamadan kaynaklı değil annesi sütünden alıyor ama bende gaz yapıcı hiç bir şey yemiyorum ama çok stres ve sıkıntılı geçiriyorum bu zamanlari
Aysukk Biogai a kullandık bizde. Sapsmplex Günde 3 veya 4 kere verin bence her beslenmeden sonra vermeyin cok fazla onun yerine nurse harveys kullanın drunuza danısarak o daha etkili olacaktır. bizde günde üç defa 10 damlayla başladık cok etki etmeyince 15 damlaya yükseltti drumuz simdide nurse harveys kullanıyoruz cok gazlı bibebek ve acıkcası nurse harvey bebeğime daha iyi geldi
Edanurdg Aysukk biraz şans vereceğim en azından bu hafta bitimine kadar kullanıp fayda etmezse tekrar danışacağım doktoruma artık peki sab simplexi mamadan önce mş veriyordunuz yoksa mamaya mı damlatıyordunuz
Nurcan1710 Aysukk bebeğiniz kaç aylık bizde kullanıyoruz ama 3 damla günde 3 kez doktor size nasıl kullanmanızı önerdi
Minigimiz Her mamasina 5 damla bazen 8 damla atıyordum cok iyi geliyordu uyurken bile gazını çıkarıyordu doktorum oyle demisti