DeryaKenanKayra Meryem_42 ne demek canım hiç korkmayın benimde önler seyrelmişti o dökülenler tekrar bebek saçı gibi geliyor
Hffipydasouti Bende aynı durumdayım kızlar bebeğim 4aylik 2 aydır acaip dokuluyo her yer saç önler gitti
Kucukoglummm Gzmdgn mühendisin oglu sayfası var orada bi şampuan var ama herkes çok memnun bir bakın bence
Leylaaaaa Gzmdgn benim de çok dökülüyordu internette Hallalles diye bir şampuan gördüm aldım 15 gündür kullanıyorum. Daha ilk yıkamada dökülme azaldı. Dökülmenin 3 te 2 si gitti desem yeridir. Bana faydalı oldu