Gzmdgn Merhaba herkese, 4,5 ay önce doğum yaptım. Hamilelikte ve doğum sonrası 2 ay kadar hiç saçım dökülmemişti. Ancak 2,5 aydır aşırı saçım dökülüyor resmen önlerden açılmaya başladı. Bu durumu yaşayan var mı? Tavsiyeleriniz ne kızlar çok ihtiyacım var 😔
Momsbabyy Gzmdgn Bebek anneyi tanıdıkça dökülür der eskiler bilmem doğru bilmem yanlış ama öyle derler🤦😂
Ysmn07 Gzmdgn ay ben😔 bende bekleyeyim burda. çıldırıcam artık kendimden nefret ettim her yer saç. Hayatım boyunca hiç böyle dökülmemişti. Resmen açıldı yanlarım toplayamıyorum bile. İşe başladım. Bi yandan iş bi yandan bebeğim bitamdan ev valla diğer bakımlar yetiyor saça bakım yapmaya vakit yok. Hormonlarmış ne zaman geçicekse artık🤷🏻♀️
Meryem_42 Gzmdgn bende aynı durumdayım bebeğim 7 aylık 4 aya kadar bişey yoktu şu 3 aydır resmen avuç avuç dökülüyor 😢
LuckyMommy Gzmdgn canım benimde aynen öyleydi, 6 aylıkken dökülme normale döndü. Onun öncesi kel kalıcam sanıyordum
Gzmdgn Ya kıZlar çok berbat evi süpürüp duruyorum. Çocuğun elinde ağzında saç dolu. Saçımı topluyorım sürekli. Açsam her yer kıl. Toplasam daha çok dökülüyor. Bir çare yok mu ya
Gzmdgn Celalefe benim de 2 aydır dökülme var. 26 şubatta doğum yaptım. 2 ay mükemmeldi. Duştan sonra tek bir saç telim bile dökülmüyordu demek fırtına öncesi sessizlikmiş 🤦🏻♀️
Gzmdgn Meryem_42 😅 benim de ön yanlar gitti 🤭 ama aşırı canımı sıkıyor bu durum ya kendimi çok bakımsız hissediyorum
Celalefe Meryem_42 sanirim öyle bu üçüncü dogumum ilk defa bunda oldu yandan dokulme diğerlerinde normal dökülmüştü
Gokcem_esra Gzmdgn aynı durumdayım elimde süpürge akşama kadar kıl topluyorum halılardan yanlar Tamamen açıldı en kötüsü de sabah kalkınca yatağın içi kuaför salonu gibi oluyor sırtımdan avuç avuç kıl çıkıyor delirecem kizim 5 ay 10 günlük artık bezinin içinden bile kıl çıkıyor 🤔
ballilokmaninannesi @Gzmdgn benimde öyle üç ay bittiğinden beri dökülüyor şuan kızım 7 aylık bıktım resmen saç toplamaktan birde önlerim baya açılmıştı şimdi tekrar çıkmaya başladı kısa kısa çok kötü geliyor gözüme sinir oluyorum resmen sürekli toplu saçlarım 😔
BirVeraAnnesi35 Gzmdgn doktorda bana doğumdan 2 ay sonra dökülme başlar demişti haklıda çıktı yaklaşık 4 ay hiç durmadan döküldü anca 6.ayda yavaşladı şimdi dökülenler çıkıyor tekrardan aslında çokta etkili bişey yok ama ben çam terabentin kullandım
Nscelk18 Gzmdgn kızlar üzülmeyin bir süre sonra duruyor ve yeni saçlar çıkıyor. Benim saçlarım 4 aylıkken dökülmeye başladı 6. 7. Ayda azaldı şuan 8 aylığız baya normalde döndük ve yeni saçlarım çıkıyor. Çaresi sabır kafaya takmamak üzülmeyin yerine gelecek
DeryaKenanKayra KıZlar üzülmeyin bende sizin gibiydim evin her yeri benim saçım doluydu aşırı üzülüyordum ama bebeğim 6 aylık olduktan sonra bir anda dökülmeler azalmaya başladı ve bitti dizinde öyle olacaktır sadece sabır edin ❤️