Şaka şaka isterseniz lincleyebilirsiniz . Hamileliğimden önce kilo takıntısı olan bir insan hiç değildim aynada kendimi iyi goruyorsam benim icin tamamdı , zaten hafif etine dolgun insan her zaman daha hosuma gitmistir.66 kilo ile hamile kaldım , hamileliğimde de aşırı kilo almadım toplamda 12 kilo ile doğuma girdim.doğumdan 1 hafta sonra eski kiloma geri döndüm ancak ne olduysa emzirmeye başlayınca oldu.ben hayatım boyunca bu kadar uzun süre obur olmadım tabakları yalayacaktım neredeyse 😀 69 a cıktım hatta bir ara 70 i bile gördüm emziriyorum diye takmamıstım ancak kızım ek gıdaya başladıktan sonra düzenli spor yapmaya en azından aksam 7 den sonrada birsey yememeye dikkat ettim, esimde koronadan dolayı 2 ay evde kaldı tabi , yoksa düzenli olarak spor yapamazdım, bu süre icinde 65 kiloya düstüm, small beden pantolonlarimı bile giyiyorum ama hala kendimi eskisi gibi takıntısiz özgüvenli hissedemiyorum . Gerçekten bu durumu aşmaya çalışıyorum olmuyor. Hedefim 60 kilo olmaktı ancak esim ise baslayinca o duzeni tutturamadim , gün boyu evde minnak kizjmla vakit gecirdigim icin aksama hal kalmiyor ,yuruyus vs de yapiyorum ancak eski duzende gitmiyor.halbuki 66 kiloyken bile mutluydum simdi 65 kiloyla kendimi begenemiyorum .bu psikolojiden siyrilmak istiyorum.eskisi gibi özguvenli olmak istiyorum.