AslhanDivarc Benim de 62 günlük bebeğim. İlk ay 1200 gr almıştı. Bu ay memeyle hep kavga eder gibiydi. 800 gr almış. Göğüslerim sabahları çok dolu oluyor sanki ve süt hızlı geliyor. Kızıyor memeyi içerken. Akşamları da göğüslerim yumuşuyor ve bu sefer de yavaş geliyor sanki. Yine kızıyor emerken. En güzel tam uyanmadan emzirdiğimde emiyor. Ben de ne yapacağımı şaşırdım. Dereotu, tahin helvası falan yedim. Rezene, anason çayı içtim hatta naturpy milk tea mi neyse ondan aldım üç gündür onu içiyorum akşama doğru. Ama memedeyken bir süre sonra ağlaması geçmiyor. Sütüm yetmiyor mu diye perişan oluyorum. Bazen gazdan ağlıyo gibi ama hep değil. Memede sakinleşen bebeklere ne kadar özeniyorum anlatamam.