Esuka Emirinannesi1 bacaklardan yapılan 2 aşı güçlü olmayan aşılar sadece verem aşısı biraz ateş tehlikesi olanmış.( Hemşirenin söylediği) .Yani aşı sayısının çok olması sizi endişelendirmesin .
Omerim01 Emirinannesi1 bizimde yarin ikinci ay asimiz var buralarda bende olaylari okudukca korkuyorum ama asilarin yapilmasi gerekiyor bunun da bilincindeyim rabbim korusun meleklerimizi kolayca atlatalim insallah