Emirinannesi1 Merhaba! Kızlar yarın 2 aylık aşımız var bu aşı olaylarından sonra çok korkuyorum inşallah yan etki falan etmez bugün doktora kontrol olduk bi sıkıntı yok dedi
DogaLina Emirinannesi1 en fazla ateşi olabilir merak etme ☺️ Sık sık kontrol et evindede calpol bulundur hiç bişey olmaz allahın izniyle. Olumsuzlugu düşünüp çağırma iyi düşün iyi olsun ☺️
Mirage91 Emirinannesi1 Bizim çok şükür bir şey olmadı ne huysuzluk ne ateş aşılar yararlı şeyler. Ölenlerin sebebide alerjidir ilk kez burda duydum aşıdan öleni allah rahmet eylesin ama başka bir şeyde vardır aşı olmayıp çok ölen çocuk var
Annesirintugceuzun Emirinannesi1 Korkmayın Allah ın izniyle bir şey olmayacaktır. En fazla ateş. ☺️ Rabbim korusun evladınızı. 🤗
Emirinannesi1 Mirage91 ne alerjisi canım bizimdr süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi olabilir dedi doktor cildinde döküntüler vardı ama korktum siz öle diyince
Esuka Merhaba , ben de sizin gibi çok endişeliydim . Geçen hafta olduk biz de hamdolsun hiçbir şey olmadı. Endişelenmeyin . Ateş olsa bile çok yükselmiyormuş. İnşallah atlatırsınız sağlıcakla .
1prensannesi_ Emirinannesi1 korkmayın canım ben 6 aylık aşısına korkarak goturdum ağlama derecesindeydim bi ayağım hep eve cekiliyordu çok şükür bir şey olmadı gitmeden 1 saat önce bi çay kaşığı calpol ver bide aşıdan sonra verirsin iki gün boyunca da ateşini takip et insallah bisey olmaz
1prensannesi_ Emirinannesi1 çok sukur bu zamana kadar hiç ateş problemi bile olmadı aşı sonrası ilk defa bu 6. Ay asisında tedbir amaçlı verdim Eymen bebeğin postunu okuduktan sonra
1prensannesi_ Emirinannesi1 siz dediğim gibi yapın insallah gitmeden bi saat önce bi çay kaşığı calpol verin
Mirage91 Emirinannesi1 yok burda bi eymen bebek ölmüş galiba allah rahmet eylesin yemekle alakası yoktur ya vücudunda alerji vardı ya da başka bir şey aşı yararlı çünkü
Mirage91 Emirinannesi1 öyle düşünmeyin sonuçta doktor değiliz allah korusun hiç bir şey olmaz aşılar çok yararlı şeyler ben korkmadan götürüyorum allah korusun aşı yaptırmayıp çok ölen çocuk var rota özel aşımızıda yaptırdık ağızdan verdi doktor bu aşıyı yaptırmayıp gözü önünde eriyen çok bebek var. Mesela bi hasta 2nci ay aşısı yaptırmamış çocuk 8 aylık zatüre olmuş hastanede yatıyordu
Emirinannesi1 Mirage91 anladım inşallah ya ben seyden korkuyorum 3 tane Borden asi olucak ya kaldirmassa bunyesi
Mirage91 Emirinannesi1 hiç öyle düşünmeyin. aile hekimide dedi ateş yapmaz bu aşı. bizde hiç ateş olmadı, ateşi çıkarsa calpol verin bizim doktorumuz ateş çıkmadan calpol verilmesine çok karşı onlar daha küçük biz ateşi bekledik calpol için ama gerek kalmadı
Esuka Emirinannesi1 bacaklardan yapılan 2 aşı güçlü olmayan aşılar sadece verem aşısı biraz ateş tehlikesi olanmış.( Hemşirenin söylediği) .Yani aşı sayısının çok olması sizi endişelendirmesin .
Sule77 Emirinannesi1 aşı en fazla 38 e kadar yapar ateşi 38 den yukarısı aşının ateşi değildir dikkat edin bizimkinde de bir sorun olmadı sadece her asırda uyku düzeni değişti kısa uyuyorsa uzadı sonra tekrar kısaldı geçen ay 4.ay aşısı oldu onda birşey değişmedi bakalım 6.da neler olacak