Sam simplex kullandık ama hıc memnun kalmadım nedense daha cok ıkınıyor onu verınce kımyon cayı 3bardak ıcıyorum heryemege 1tatlı kasıgı kımyon atıyorum emdıkten sonra uyuyamıssa ılla gazını cıkarırım ama su 10gundur gazdan yıldım 50gunluguz 40na kadar cok usluydu hıc agladıgını bıle duymamıstık herkez 40dan sonra sen asıl gor dedıler oyle de oldu 😒bogazını sıkmışız gıbı aglamalar basladı ozellıkle aksam 9 12 arası sabah6. 30 8 arası gun ıcınde gulucuk sacan mutlu kızım bebegım gıttı yerıne mutsuz geldı😥