Cok acık bırsey soylıyımmı zaman annesı gececek ınsallah bılıyorum asırı zor sınırlerıne hakım olamıyorsun ama ınankı cok cok ınan samımıyetımle soyluyorum kendıne yapıyorsun bebegın buyuyor ama sende kalıcı pısıkolojık haller kalıyor 🤦♀️Keske banada bırısı boyle yaklassaydı belkı daha kolay gecerdı .benım yaptıgım gıbı yapma uzme kendını bol bol gazını cıkar gececek de sakın takma kafana ınsallah ferahlayacaksındır☺️Mutlaka esınden destek. Al tek basına kaldıramazsın cunku 🥰