ElifEslem asla yetersiz değilsiniz, memesini aldırmak zorunda kalan anneleri düşünün, anne sütü mücizedir emmese de sağsanız da boğazından geçtiği için bebeğinizin endişeniz yersiz. Mama ile de büyüyorlar. Stres yapmayın….. genetik te olabiliyor, annelerimizden değil ama babannelerimizden anneannelerimizden geçiyor bu emzirme geni.