Doğduğundan beri emzirmekle hep bir sıkıntımız var ilk kızımda da öyle olmuştu denemediğim yöntem kalmadı artık vazgeçtim yoruldum çok istiyordum ama artık sıkıldım zaten kilo alımı da az sağabildğim yete kadar sağıp veririm ek mama ile çünkü artık kabusum oldu emzirememek kendimi yetersiz hissediyorum rsmen iki çocuktada da aynı şey 😔😔😔😔