Her akşam uyumadan önce yıkadığım için o da rahatlıyordu ben de rahat uyuyordum. Ama şimdi yıkayamadıgımız için her saat uyanıyor normalde deliksiz uyuyordu Sabaha karşı falan uyanıyordu bazen 1-2 gibi falan. Ben de uykumu alıyordum😃 bir an önce yıkamak istiyorum ki o da uyusun bendeeee😂