Aysegulcc Biz Pazartesi günü olduk. 3 gün banyo yapma dendi de. Yarın yıkasam 3 gün mü oluyor Pazartesi’den bu güne ben öyle hesap ettim de. Sizler e sormak istedim. 🥳
TutuKelesh Aysegulcc bana 3 gün demedi ki ebe. Geçen hafta aşı olduk biz. Sadece aşı günü banyo yaptırma, ertesi gün yaptıra bilirsin dedi. Öyle de yaptım. Hiç bir sorun olmadı bizde
Arasannesi Aysegulcc aşı gunu de dahıl olarak soylemıslerdı bıze ama ıstersenız yarın yıkayın hem acısı falan gecsın ıyıce bızım bebısın kolu baya agrımıstı da huysuzlasmıs baya aglamıstı
Aysegulcc iki_prens_annesi_ bende yarın yıkamayı düşünüyorum. Her gece yıkıyordum çünkü artık pislenmiş gibi geliyor bebeğim 😂 ama işte 3 gün oldu mu acaba diye endişe ettim. Aşı olduğu günü sayayım mı. 🤦🏻♀️😂🥳
Aysegulcc Adelim yok bizde olmadı hiç maşallah da. Ateş de huysuzluk da olmadı. Sadece çok ağladı ve o gün süt falan içmedi iştahsızlık yaptı. Ama bi kaç saat. Sonra düzeldi. Ben gece yine bir çay kaşığı ateş düşürücü verdim ne olur ne olmaz diye. ❤️
iki_prens_annesi_ Aysegulcc bende sizin gibi hissetmişim ama garanti olsun diye 1 gun daha bekletip ertesi gun sabah yikamistim
Merve-miray Emir123ali Banada ebemiz eve gidince hemen ağrı kesici ver saat tut ateşi olursa tekrar ver dedi. Bende zaten aşıdan 10 dkka önce vermiştim
Deletedmom313 Aysegulcc aşı olduğu saatin ertesi günü o saatte tam 1 gün dolar. Ona göre hesap edin. Yani perşembe o saat 3 gün dolmuş olur.
Deletedmom14 Aysegulcc ben garanti olsun diye asi günümü saymamıştım. Cuma asi oldu, salı yıkadım yani