Rblfslmz e bebek ten aldık canım,emzirme önlüğüyle sadece arabada emzirebildim.Zaten içinde durmak bile istemiyor sıcaktan bunalıyor,terliyor.Bebek için rahat değil bence ama tabikide zor anda kurtarıcı olabilir.Benim oğlum 2 ay 8 günlük,sürekli memede olmak isteyen bir bebek.O yüzden şuanlık sadece bebek bakım odaları olan yerlere çıkabiliyoruz.Mızıklanmaya başlayınca odaya atıyorum kendimi emzirme örtüsüyle rahat edemiyor oğlum.😅Bir tane alın yanınızda bulundurun derim ama havalarda soğumaya başlar bir aya kadar zaten daha rahat kullanılır..