Rblfslmz Kızzzlar emzirme önlüğü hakkında ne düşünüyorsunuz kullanan var mı kullanışlı mı bebeğimle dışarı cıktıgımda sıkıntı yaşıyorum o yüzden dısarı cıkasım gelmiyor 😔 evdede bunalıyorum yıllarca calısan birisi olarak 🤦🏻♀️ Fikirlerinizi merak ediyorum 😘
Gecesmom Rblfslmz bende alıcam ama merak ediyorum alanlar memnun mu nerden aldıkar. Durayım şurada ☺️
Baharellezi Rblfslmz canım ben kullanıyorum rahat oluyor ,sadece meme emen bebekle dışarı çıkmak çok zor
teachersrn Rblfslmz 3 buçuk aylığız doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum her yerde emzirme odası yok çok rahat oluyo önlükle
Damladerin Rblfslmz Gecesmom ben kullanıyorum ama çok nadir inanın çünkü çocuk dikkatini cekiyor örtüyle oynamaya başlıyor en iyisi dışarda emzirme odaları bulun bi çok yerde var civilde de var aklınızda olsun pendikte var mesela civilde yeni öğrendim bende 🙉 emzirme alanlarında daha kolay oluyor
Rblfslmz Gecesmom bide havalar sıcakya bebek bunalır mı diye düşünüyorum bazı emzirme önlüklerinde bebeği görebilyormusuz filan mantıklı geliyor ama kullananlardan yorum almak istiyorum 😊
teachersrn Gecesmom e bebekten aldım 25 lira ve 35 liraya vardı minderli bi tane vardı o da 45 falandı galiba
Nurdanhakan Rblfslmz emzirme önlüğünüz olmazsa olmaz emziriyorsanız hava sıcak filan bunlardı dert etmeyin yeterince inçe zaten biz ilk haftadan beri dışarıdayız oğlum emzik kullanmıyor çantamızda olmazsa olmaz emzirme örtümüz sosyal hayatımız biter önlüğümüz olmazda cay bahçesi park cafelerde geziyoruz bölece bol bol emiyor gayet rahat havasını ala ala önlük varken daha kolay uykuya geçiyor hem ısrarla tavsiye ederim
Gurbettebianne Rblfslmz ben cok kullandım canım her yerde ama şuan asla takmama izin vermiyor eliyle itiyor .küçükken cok kullanışlı oldu
Balannesi Rblfslmz Kesinlikle hayati önem taşıyor ayrılmaz ikiliyiz 🤣 müslinde iş görüyor ama tamamen kapamak gerekiyor kafası kapanıyor yüzünü göremiyosunuz zaten sıcaktan bunalıyolar böyle kafası acık mis gibi emziriyosunuz👍🏻
renkliruya ablam pazardan almıştı bir tane bana.. Öyle rahat oldu ki anlatamam.. Uçakla vana geldik, havaalanında, uçakta hep önlükle emzirdim..burdada dışarı çıktığımızda hep kullanıyorum..💙
Yigitinannesi13 Rblfslmz ben heryerde kullanıyorum çok kullanışlı bilmeyen anlamaz zaten bebeği battaniye ye sarmış gibi duruyor kucağında. Hatta bi kez mağazada başladım işimiz bitti öyle arabaya kadarr gittim 100 150 metre yolda devam eve kadar emzirerek çıktım 😂
03saliha06 Rblfslmz canım ben wakikiden aldım 20 liraya dediğin gibi insan evde bunalıyor dışarı cıktığımda rahatlıkla kullana biliyorum ilk başta tereddüt ettim benim bebegim pek sıkıya gelmiyo emmez falan dedim ama denedim gayette güzel emdi🙂