Sndskrsn ilk doğduğunda Prima kullandım daha sonra sleppye geçtim
sleppy kullandım sonra çok lastik izi yapmaya başladı ki kilolu bir bebeğim de olmamasina rağmen hep bacaklarını kesti
Sonra Molfix pure softa geçtim 1 ay güzeldi ama ek gıdaya geçince acayip sizdirmaya başladı neyse dedim sürekli değiştirdim bezi falan hani uzun süre poposunda tutmamama rağmen hep sızdırdı
Her Sabah zibini çiş olurdu her sabah üst değiştirirdim 2 paket vardı daha mecbur kullandım
Şuan 9 aylık ve 2 haftadır bimden alıyorum acayip güzel daha bir kere bile sizdirmadi
Akşam.12 de bagladim öğlen 12 de altını aldım bez dolmuş ama taşma asla yapmamıştı
Bundan sonra bime devam edicem valla