Sndskrsn 2 aylık bebeğim var prima kullanıyoruz ama biraz gereksiz pahalı gibi sleepy e geçeyim diyorum sleepy kullanan memnun olan var mi
Birkucukeylulmeselesi Sndskrsn memnuniyet kişiden kişiye değişir bence canm bazısında akıtıyor bazısında pişik yapıyor denemeden bilemezsin bence
Annisss Sndskrsn ben ikinciye geçmeyi denedim ama pişik yaptı yine bizde sleppy karişik kullanıyorum prima sleppy şuan zaten öle kullanılması lazimmis diye duydum farklı hi beze geçişte şuan pişik yok gibi
Deletedmom240 Sndskrsn biz geceleri prima gündüzleri sleepy külot bez kullanıyoruz. Gece kullandığımızda sleepy pişik yapmıştı ama gündüz sorun olmuyor.
Nesrina Prima premium care kullanıyorum sleppy daha doğal dediler aldım bir paket , 1 tane denedim ve bıraktım . Ek gıdaya geçene kadar beneklerin kalası sıvı sulu oluyor. prima hemen emiyor , sleepy de hem emmedi hem tüm popoya yaydı
Adanurymn Nesrina benim bebegimdede bu sekil oldu benim ustume bile gecti sirt ustu yatiyodu kucagimda bi baktim hemen sizmis belden
Mom9 Sndskrsn ben 8ay prima premium care kullandım. 2.5aydır sleepy külot bez kullanıyorum çok memnunum. Primanın kokusundan gına gelmişti leş gibi kimyasal kokuyor. Sızıntı pişik falan yapmadı
Tugceeeee12345 Sndskrsn ben geçtim ilk memnundum sonra pişik yaptı mantar yaptı geri dönüş yaptık Prima candır 😇
hilaliii Sndskrsn Goonla prima arasında bir fark göremedim Goon mükemmel bir bez hem ince hem sızdıemıyor koku da olmuyor tavsiye ederim
MiraysMutti Sndskrsn kizim 3 aylik ve sleepy i kullaniyorum cok memnunum pisik falan da yapmadi,sadece boyutu diger bezlere gore kucuk ama fiyat acisindan uygun. Primayi bez pastasi olarak hediye etmislerdi o zaman kullanmistik tekrar sleepy e gecince de sorun olmadi. Kendim de sleepy nin hem islak bezini hem de pedini kullaniyorum,tavsiye ederim.
Seutfu Sndskrsn ben. 25 gün prima kullandık çok kötü pişik yaptı. Sonra sleepye geçtim 7 buçuk aylık hala kullanıyoruz çok memnunum
mrvnh Prima kullandım iyi fakat kokusu çok. Sleppy pişik yaptı. Migrostan minies aldım çok beğendim hep onu kullanıyorum😊
Adanurymn Sndskrsn bende prima kullandım sleppyi begenmedim daha ilk baglamamda sleppyi beline kakasi cikti yan cirt yerlerini pek sevemedim guzel gelmedi bana acikcasi
rujizin Sndskrsn ben varım, premium care kullanıyordum, sleepy de güzel memnunum, primayı içeriğinden dolayı bıraktım
kokusudalin Sndskrsn molfix kullanıyoruz. Dun markette bulamadim sleppy aldim ama daha kullanmadim bakalım 😌
aramsamsam Sndskrsn molfix pure and soft, prima, sleppy kullandım. Sleepyden gayet memnunum. Aslında molfix pure and soft çok güzel bir bez ama büyük bebeklerde beden stokları yetersiz bulması zor oluyor. Sizin bebeğinizin ayı küçük olduğu için bulmakta zorlanmazsınız isterseniz onuda deneyin.
Aryemus_3 Sndskrsn Ben dönüşümlü kullanarak sleepy geçtim hafif pisik oldu geçti arada sızdırma oluyo primada da yaşamıştım genel olarak memnunum
Mervepkygt Bizde prima kullanıyorduk fiyatı yüksek olduğu için sleepy e geçtik çokta memnunuz ama her ciltte aynı etki olmayabiliyor